onsdag 29. desember 2010

Cover laget av Morten Fjøss


Dette coveret synes jeg minner om jul og passer fint inn i denne jule-høytiden.

Bildet er tatt da jeg var i studio sist og vi lagde en ny musikk-studio-video. Men den første vi lagde ble best så den skal jeg legge ut. Det var veldig gøy og lærerikt. Mamma var invitert denne dagen for å være med i studio å se hvordan vi jobber. Det ble utrolig moro.

Ingar Helgesen regiserte, Morten Fjøss filmet og Kristoffer Medhus ordnet med lysinnstilling.
Henrik var på Niss tror je.

Kjolen jeg har på meg her er laget av designer Linda Sofia
sjekk ut www.lindasofia.se
Denne kjolen er laget av en klassisk 501 Levis bukse i fargen beige.
Hun er en fantastisk designer og lager klær av resirkulert materiale.
Mer om henne snart.

Erzsebet Rajta er min sangpedagog.

Hun underviser barnekoret i operaen og er solist i operakoret.

Hun er min største forbilde og helt.

Håper jeg får synge hos henne bestandig.

En gang lo hun og sa jeg var som en traktor, en gang var hun stolt av meg også.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar