onsdag 6. februar 2013

Treningsglede

I skrivende stund er jeg virkelig blitt glad for at trening er blitt en så stor del av hverdagen min.

Det er så herlig å holde kroppen i form, den blir sterkere og orker det utroligste!

I høst bestod treningen min av å løpe rundt Semsvannet i Asker. Nå trener jeg på Asker treningssenter, der er de mega på service foresten! Hyggeligere og flottere bemanning skal man lete lenge etter.

Trener mellom 2-3 ganger i uken. En vanlig treningsplan ser slik ut: løping på 3D mølle i 20-30 min, så variabel styrketrening i 20-30 min hvis det er time i sal som er ganske ofte :) trener jeg det også i 45 min. Ellers blir det skiturer og snowboardkjøring og aking og lek om vinteren.

Treningsgleden har kommet de siste årene. Jeg ser mer nødvendigheten og alt det positive det gir. Hekta ja, og håper det varer livet ut ;)

Kyss på nesa











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar