søndag 26. mai 2013

Vip magasinet spring ball 2013

God morgen :) i går var jeg invitert på ball :) det var kjempegøy, masse god mat og flotte mennesker og hyggelig varm atmosfære.

Jeg hadde på meg en lang silkekjole jeg kjøpte i Kristiansand for 6 år siden. Hadde lånt den til begge søstrene mine så jeg var redd den ikke kunne brukes pga flekker men jeg hadde vært så lur å rense den før jeg hang den vekk. Jeg stimet kjolen på jobben så var den god som ny. 

Det var mange flotte mennesker på ballet, en av disse var sanger og låtskriver Chris Medina. Var så heldig å få prate en god stund. Fikk inntrykk av at han er og et vakkert og talentfull menneske. Jeg ønsker han alt godt og hell og lykke fremover i sin karriere. 
Dro hjem ved tolv tiden, da var jeg helt ferdig. Men takk Vip Magasinet for en helt forrykende herlig kveld. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar