tirsdag 4. juni 2013

Maskeradeball på Shibumi om

FHei hei :)

 I helgen var jeg på maskeradeball på et koselig sted på Frogner som heter Shibumi om. Temaet var Venecia og vi skulle kle oss der etter. 

Lillesøster hadde vært så grei å hjelpe meg å finne kjole ettersom jeg ikke hadde tid til å lete pga mye jobb. I alle fall endte jeg opp med en fantastisk flott kjole . Maske fikk jeg låne av storesøster. Hun hadde fått en limited edittion utgave av Fifty shades of grey masken, den hadde hun fått fra morgenklubben på Radio Norge da de hadde reportasjeinnslag fra huset deres i Hemsedal tidligere i vår :)

Lillesøster Cornelia og Andrea og jeg dro til ballet sammen. Det var mange flotte mennesker der. God mat og drikke også. Det var moteshow som ble regissert av Piotr Kuzinski. Fotografene der tok også flotte bilder av gjestene. 



På lørdag kveld skal jeg ut med jeg noen jeg traff på maskeradeballet. På formiddagen skal jeg først ut med båt og ta noen sommerlige bilder med en fotograf som heter Øystein. Det blir gøy!

Snakkes plutselig!

;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar